مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حضور و غیاب کارتی چقدر است؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اهمیت و قیمت حضور و غیاب کارتیساعت زنی کارتی بهتر است یا کد؟عملکرد کارت های تماسیهنگام خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی چه نکانی اهمیت دارند؟ دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان
قیمت دستگاه حضور و غیاب کارت

قیمت حضور و غیاب کارتی به تعداد نفرات پرسنل یک مجموعه ، تماسی و غیر تماسی بودن کارت، برند دستگاه کنترل تردد، تاثیر می گذارد. اگر چه برخی گمان می کنند استفاده از سیستم های کارتی  DISCONTINIO شده است.ولی در اینجا علاوه بر اشاره به مبلغ سیستم ساعت زنی کارتی به اهمیت آن در برخی از مشاغل نیز می پردازیم.

اهمیت و قیمت حضور و غیاب کارتی

سیستم های کنترل دسترسی تردد از طریق بیومتریک یا غیرآن صورت می پذیرد. هر دوی این روشها در جای خود امنیت و تردد را پابرجا خواهدنمود.در محل هایی که حفظ اسرار نیاز است و نباید مشخصات منحصربه فرد نیروی کار  و…افشا شود؛ لازم است  استفاده از کارت یا کد هنگام حضور و غیاب و اکسس کنترل استفاده شود. برای بالا رفتن امنیت، کارت ها روز به روز تمدید می شود. تا در صورت مفقود شدن، کارت بلااستفاده شود و در نهایت امنیت تردد براقرار گردد.

ساعت زنی کارتی بهتر است یا کد؟

تا الان متوجه شدیم گاهی استفاده از کنترل تردد کارتی، از تشخیص چهره هم با اهمیت تر است. در اصل هر مدل سیستم احراز هویت در مکانی خاص کاربری مهم خود را دارد.
تفاوت کارت و کد به این صورت است که در احراز هویت با کد احتمال لو رفتن آن توسط  افراد محیط دستگاه وجود دارد و یا اینکه صاحب کد ممکن است رمز خود را از یاد ببرد و حتی به دلایل امنیتی تماس با پد صفحه کلید هم میسر نباشد.

در  سیستم کارتی احتمال آسیب رسیدن به کارت به دلیل  تماس با دستگاه های مغناطیسی مثل موبایل وجود دارد؛که نیاز است در قاب های حفاظتی قرار بگیرد. تا چنین ضعفی موجب بی استفاده شدن دستگاه کارتی نشود.

انواع سیستم های کنترل دسترسی  کارتی

معمولا دستگاه های کارتی می توانند تماسی یا غیر تماسی باشند که از  عملکرد آن از نام آنها مشخص است.کارت غیرتماسی از فاصله دور(نهایتا ۵۰ سانتیمتر) هم امکان ارتباط با سنسور کارت را دارد. این فاصله استاندارد ۵۰ سانتیمتری در صورت عدم وجود موجهای مخابراتی و مغناطیسی فضا است. در اصل داخل کارت پردازنده هایی وجود دارد که حافظه اطلاعات ذخیره شده درون کارت می باشد از طرفی یک آنتن برای ارتباط گیری با دستگاه  کارتخوان درون تراشه کارت تعبیه گردیده است. از نمونه مرسوم این کارتها می توان به کارت های اتوبوس و مترو اشاره نمود.

عملکرد کارت های تماسی

در این سیستم ها نیاز به نزدیک کردن کارت به دستگاه  وجود دارد . نحوه عملکرد سیستم غیر تماسی به این شکل است که یک نوار مغناطیسی بر روی  کارت وجود دارد که تمام اطلاعات ذخیره شده  در آن نوار وجود دارد و در صورت خش دارد شدن نوار اطلاعات از بین می رود. نمونه بارز آن می توان به  کارت های عابربانک اشاره کرد.

÷قیمت دستگاه حضور و غیاب کارت

هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب کارتی چه نکانی اهمیت دارند؟

  • این دستگاه ها باید ظرف مدت ۱ثانیه و یا کمتر از آن، امکان حاضری پرسنل را تایید کند.
  • قبل از خرید این دستگاه ها حتما از حافظه و میزان ذخیره کاربران در دستگاه مطلع باشید.
  • محل نصب دستگاه حتما در مکانی باشد که پرسنل از آنجا گذر می کنند.
  • در صورت داشتن خروجی رله پیشنهاد می شود اگر هم فعلا  تمایل ندارید، دستگاه به درب متصل نباشد در محلی مناسب  کنار درب نصب گردد تا برای بعدها نیاز به دوباره کاری نداشته باشید.
  • سعی کنید برای آینده، این  پیش بینی را کنید که اگر تعداد پرسنلتان قرار است افزایش یابد، دستگاهیبا قابلیت میزان ذخیره مناسب خریداری کنید.

 دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان

در میان هر برند دستگاه اکسس کنترل، معمولا  هزینه کارتی آن ارزان تر و مناسب تر می باشد. از دلایل آن پیدایش و اختراع سیستم های اکسس کنترل تشخیص چهره و اثرانگشت است که به موجب آن بسیاری از مشتریان خرید دستگاه حضور و غیاب، به سمت آنها روی اورده اند ولی همانگونه که در این مقاله بدان اشاره کردیم در مواردی خاص دستگاه تایید ورود و خروج از طریق کارت بسیار پرکاربرد است.
تازه ترین قیمت حضور و غیاب کارتی را میتوانید از ما استعلام کنید.

 

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید