مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی مرجع فروش

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

تعداد کارمندان چه ارتباطی با انتخاب سیستم ساعت زنی دارد؟!تاثیر پروتکل های بهداشتی در انتخاب دستگاه کنترل دسترسیدر چه نوع حرفه و کاری خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی پیشنهاد می شود؟اهمیت و حساسیت شغلی چه ربطی به  انتخاب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دارد؟نور کم یا زیاد می تواند نظر شما را در انتخاب دستگاه ساعت زنی تغییر دهدبودجه برای سیستم حضور و غیاب به ظاهر پر اهمیت و در باطن کم اولویتدستگاه حضور غیاب محل کار شما چه نوع سنسور  اثر انگشتی  نیاز دارد؟
خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

آیا برای خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی  مردد هستید و تنوع محصولات شما را در انتخابتان دچار سردرگمی کرده است؟ در این پست ضمن معرفی دستگاه ساعت زنی اثر انگشتی  مناسب ترفندهایی برای انتخاب بهترین نوع دستگاه  کنترل تردد را خواهیم اموخت.

نکاتی که در خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی موثر است

  • تعداد کارمندان یا کاربران
  • پروتکل های بهداشتی
  •  نوع کار و حرفه
  • اهمیت و حساسیت شغلی
  • نور محیط
  • هزینه در نظر گرفته شده

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

تعداد کارمندان چه ارتباطی با انتخاب سیستم ساعت زنی دارد؟!

کارمندان یک شرکت اگر تعدادشان کم باشد  به راحتی با خرید  دستگاه حضور و عیاب اثر انگشتی یا کارتی می توانند وارد مجموعه شوند.  این پرسنل باید فاصله خود را به دستگاه به حداقل برسانند و حاضر ی خود را اعلام نمایند در واقع اثر انگشت یک قابلیت بیومتریکی در یک کاربر به حساب می آید و اثر انگشت فرد تا زمانی که به سنسور برسد به نسبت  دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کمی زمان بر خواهد شد اگر چه این تفاوت کمتر از ۱ ثانیه است ولی در  زمانی که تعداد زیادی از کارکنان می خواهند از گیت کنترل تردد عبور کنند، جمعا زمان زیادی ، به طول می انجامد. پس  باید در انتخاب سیستم کنترل تردد این مسئله را هم در نظر داشت.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

تاثیر پروتکل های بهداشتی در انتخاب دستگاه کنترل دسترسی

مشاغلی که در آن بهداشت اهمیت بالایی دارد پیشنهاد دستگاه فیس داده می شود و شاید  سیستم اثر انگشتی چندان مفید نباشد چراکه تماس هر اثر انگشت با درج ویروسی جدید مساوی است و تماس های دیگر با سنسور به منزله انتقال آن به مکان های دیگر است. استفاده از دستگاه انگشتی در محل هایی چون بیمارستان ها، دامپزشکی ها، درمانگاه، آزمایشگاه و… کمتر پیشنهاد می شود.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

در چه نوع حرفه و کاری خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی پیشنهاد می شود؟

شما خوب می دانید که مشاغل مختلفی هستند که به دلیل اقدامات مختلف، و کار با دست  آثار انگشتانشان ساییده می شود و یا از بین می رود. تراشکاری، نقاشی، برنامه نویسی ، تایپیستها و…. نمونه آن هستند. پس باید به این نکته هم دقت نمود که اگر مایل به انتخاب  دستگاه اثر انگشتی هستیم حواسمان به این موضوع هم باشد تا خدایی ناکرده خریدی بیهوده انجام ندهیم.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

اهمیت و حساسیت شغلی چه ربطی به  انتخاب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی دارد؟

سیستم های اکسس کنترل اصولا در تیررس و اولین ورودیی قرار می گیرد که پرسنل می خواهند از آن گذر کنند. اگر  شغل شما امنیتی و حساس است نباید اطلاعات ذخیره شده در آن مستقیما داخل حافظه دستگاه قرار گیرد. اگر  ناچار به این کار بودید انتخاب عملکرد از طریق چهره  یا انگشت اصلا پیشنهاد نمی شود. چرا که این اطلاعات حساس موجب سودجویی  تمام و کمال خواهد شد. در این زمان استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی یا کد مناسب خواهد بود.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

نور کم یا زیاد می تواند نظر شما را در انتخاب دستگاه ساعت زنی تغییر دهد

تا کنون شاید با خود بگویید در بسیاری از موارد بالا  گزینه سیستم ساعت زنی بی فایده  یا کم تاثیر است. ولی در انتها که جمع بندی کنیم  و به موارد استفاده سیستم های ساعت زنی اشاره کنیم به فراوانی استفاده از  سیستم های فینگر بیشتر پی می برید. یکی از این مکان ها، محل هاییست که با نور کم یا زیاد مواجه است و دستگاه ساعت زنی چهره نمی تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد که در اینجا   کاربری اثر انگشت، کد یا کارت بهتر از فیس خواهد بودو اگز نیاز به احراز هویت بیومتریک باشد تنها گزینه بافت انگشتان دست خواهد بود.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

بودجه برای سیستم حضور و غیاب به ظاهر پر اهمیت و در باطن کم اولویت

برای جمع های بزرگ و کوچک امنیت حرف اول را می زند و شاید گمان کنید خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی  چهره یا کارتی به هر قیمتی لازم نیست. در حالی که باید بعدها هزینه های چندین برابری برای اتفاقی که در مجموعه شما رخ داده و هیچ کس به گردن نمی گیرد و ادعا می کند در آن تایم در محل کار حضور نداشته است، پرداخت کند.
بودجه معمولا اول برای تامین امنیت و کنترل تردد مانند سیستم هایی چون گیت کنترل تردد ، دوربین مداربسته، سیستم های اطفا حریق ف دستگاه اکسس کنترل  و…. در نظر گرفته می شود و سپس اولویتهای بعدی. از طرفی دیگر خرید دستگاه ساعت زنی انگشتی موجب ایجاد بازدهی پرسنل می شودکه به موجب آن شاهد حضور  هدفمند تر و سروقت تر پرسنل به محل کار هستیم.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

دستگاه حضور غیاب محل کار شما چه نوع سنسور  اثر انگشتی  نیاز دارد؟

شغل هایی هستند که پرسنل آن دائما تغییر می کنند  یا محل هایی هست تنها امضای ورودو و خروج آنان  همان اثر انگشتی است که به سنسور می چسبانند.
به نظر شما آیا باز راهی برای دور زدن قانون با  تکنولوژِی احراز هویت بیومتریک وجود دارد؟

جواب ما بی درنگ آری است. تقلب با سنسورها باز هم وجود دارد. برخی از سنسور ها تنها عکس را با عکس مقایسه می کنند و این موجب می شود اگر عکس اثر انگشت را هم به نزدیک سنسور بیاوریم، باز هم  جعل  انجام گیرد.  در دستگاه حضور و غیاب سوپریما سنسوری طراحی شده است که نمی گذارد سوء استفاده این چنینی انجام گیرد و در واقع با تکنولوژی  LFD  حتی کوچکترین تخلف را هم نخواهیم دید.

خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید