مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دستگاه گیت ورود وخروج کجا استفاده نکنیم؟!!

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

آیا دستگاه گیت ورود وخروج برای مدارس ورزشگاه ها و خروجی های پرتردد لازم است؟پرداخت حقوق نگهبان به صرفه تر است یا خرید دستگاه گیت ورود وخروج ؟

همیشه خرید دستگاه گیت ورو د و خروج چاره ساز نیست در این مقاله قصد داریم شما را به گونه ای راهنمایی کنیم تا در مسیرهایی  که نیاز به خرید گذرگاه تردد نیست، از خرید آن خودداری کنید تا  علاوه بر مدیریت منطقی دسترسی هزینه هایتان کاهش یابد چه بسا مکان هایی هستند که استفاده از گیت تردد در آنجا مجاز نیست.

آیا دستگاه گیت ورود وخروج برای مدارس ورزشگاه ها و خروجی های پرتردد لازم است؟

خواستیم تابوشکنی کنیم و در همان ابتدا تیتری  بزنیم که حدس بزنید جواب سئوال مقاله مان چیست

بله درست حدس زدید استفاده از گیت کنترل تردد در مدارس هنگام خروج باید با ملاحظات ویژه ای بررسی شود یا  گیت استادیومی  را معمولا در مسیر ورود  استادیوم ورزشی استفاده می کنند به عبارتی در مسیر خروج بدلیل جبنب و جوش و  تمایل به شادی های بی امان کمتر پیشنهاد می کنیم که البته با توجه به مطالعات جامعه شناسی در کشوهای مختلف و فرهنگهای گوناگون این مسئله ( ازدحام بعد بازی) متفاوت است.

دستگاه گیت ورود وخروج

در مدارس هم معمولا  زنگ آخر، زنگی خسته کننده است و دانش آموزان دوست دازند با شتاب از مدرسه خارج شوند. پس اینجا گیت تردد بی نظمی ها را تشدید می کند.مگر اینکه مدیریت تعطیلی تدریجی اعمال شود تا دستگاه  حضور و غیاب  که بر روی گیت نصب است به ثبت خروجی آنان نیز بپردازد.

دستگاه گیت ورود وخروج

پرداخت حقوق نگهبان به صرفه تر است یا خرید دستگاه گیت ورود وخروج ؟

اگر خرید گیت کنترل تردد  با قیمتی مثلا ۲۰۰میلیون تومان تمام می شود و حقوق یک سال پرسنلی که قرار است در مقابل درب به جای گیت بایستد مثلا ۱۷۰ میلیون تومان است خوب می توانید با تهیه سیستم تردد، خیلی از نیروهای کار، بهینه استفاده کنید. چه منطقی است که یک نفر را برای کنترل یک راهرو مسیر قرار می دهید.

دستگاه گیت ورود وخروج

همچنین برای این راهرو دستگاه اکسس کنترل قرار دهید تا بتوانید همه ترددها از طریق کارت QR COD  مدیریت شود.  معمولا ارباب رجوع با qr cod   و یا بارکد و پرسنل به واسطه اینکه از قبل مشخصات بیومتریکشان در دستگاه اکسس کنترل یا سرور مجموعه ذخیره شده است،  از روش تشخیص چهره یا اثر انگشت تردد خواهند نمود.

جالب تر اینکه یک نیروی انسانی که بجای سیستم کنترل تردد بخواهید استخدامش کنید غیر ممکن است که بتواند همه نیروهای کار را  (مثلا اگر ۵۰۰نفر به بالا باشد را در ذهن خود ذخیره کند یا اینکه دائما نمی تواند حواسش به تک تک افراد باشد و بالاخره خستگی موجب اشتباه می گردد.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید