مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اکسس کنترل کارتی X-Pass S2

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا اکسس کنترل کارتی استفاده می شود؟دیگر کاربری های اکسس کنترل کارتی مشخصات قیمت اکسس کنترل کارتی X-Pass S2نحوه برخورد دستگاه اکسس کنترل کارتی X-Pass S2 با رطوبت و گرد و خاکقیمت اکسس کنترل کارتی X-Pass S2
قیمت اکسس کنترل کارتی

در این سایت متنوع ترین قیمت اکسس کنترل کارتی ، اثر انگشت و یا تشخیص چهره موجود است. این تنوع در حدی است که سعی کرده ایم برای سلیقه ها و با توجه به کاربری، نوع مکان، میزان بودجه در نظر گرفته شده برای دستگاه اکسس کنترل به معرفی بهترین مدل آن برای مشتری بپردازیم. در این متن به معرفی دستگاه اکسس کنترل کارتی X-Pass S2 ، می پردازیم.

چرا اکسس کنترل کارتی استفاده می شود؟

دستگاه حضور و غیاب و اکسس کنترل کارتی X-Pass S2 یک دستگاه ساخت کشوره کره با برند سوپریما است.
هر جا در اینترنت گوگل کنید، خواهید دید که درمکان های امنیتی دستگاه تشخیص چهره مناسب است. ولی این مسئله همیشه صادق نیست. اگر ناچارید در مکان های امنیتی سیستم حضور و غیاب و اکسس کنترل خود را به شبکه متصل کنید، خواهید دید که عکس مسئله هم عمل می کند. و با وجود فیلترهای امنیت که برای دستگاه درنظر گرفته شده است، احتمال هک کردن ودسترسی هکرها به مشخصات چهره، اثرانگشت و … وجود دارد.
این ضعف ممکن است در برخی از دستگاه های اثر انگشت نیز وجود داشته باشد. و یا اینکه از طریق تصویر، یک هکر می تواند دستگاه تشخیص چهره را باز با خطا مواجه کرد.
اگرچه این موارد خیلی ضعیف است. ولی در یک مکان فوق سری و یا امنیتی این مسئله حتی با درصد احتمال خیلی پایین هم خطرناک است. در این موارد دستگاه اکسس کنترل کارتی استفاده میشود.

قیمت اکسس کنترل کارتی
دیگر کاربری های اکسس کنترل کارتی

برخی از محل ها و مشاغل وجود دارد، که بدلیل از بین رفتن بافت اثر انگشت نیروی کار معمولا ناچارند به دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره، کد یا کارت روی آورند.
گاهی به هر دلیلی احتمال فراموش کردن کد و پسورد توسط نیروها وجود دارد. و یا اینکه بدلیل بالا بودن هزینه دستگاه تشخیص چهره از خرید آن امتناع می شود. در این مواقع یکی از گزینه ها خرید اکسس کنترل کارتی است. این مسئله شامل مدارس هم می باشد. چراکه سنین پایین و دبستان هنوز اثر انگشت انها شکل نگرفته است. و یا ممکن است رمز خود را فراموش کنند.

مشخصات قیمت اکسس کنترل کارتی X-Pass S2

تا اینجا جهت فروش دستگاه حضور و غیاب وکنترل تردد کارتی، موارداستفاده از آن و… را برای شما شرح دادیم. جا دارد تا مشخصات کامل این دستگاه را برای شما شرح دهیم.
دستگاه کنترل کارتی X-Pass S2 دارای ابعاد ۱۱,۴x۱۲۰x۸۰ میلیمتر با ولتاژ عملکرد DC۱۲V ۱,۵A است که دارای گواهینامه CE, FCC, KC, RoHS, REACH می باشد.

  • عملکرد تنها از طریق کارت Mifare / DesFire
  • میزان ظرفیت کاربر ۵۰٫۰۰۰ کاربر
  • میزان ظرفیت ذخیره تردد: ۱۰۰٫۰۰۰
  • ارتباط کامپیوتر از طریق USB
  • ارتباط شبکه : WLAN
  • ارتباطات برای اکسس کنترل رله ، Wiegand ، TTL I/O
  • مجهز به بلندگو ۱۶Bit و میکروفن داخلی
  • دمای کارکرد: ۶۵~۳۵- سانتیگراد

نحوه برخورد دستگاه اکسس کنترل کارتی X-Pass S2 با رطوبت و گرد و خاک

از نکات مهم که می تواند در مکان های خاص تر به این دستگاه کاربری دهد، مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و خاک است، که عواملی چون: اقلیم منطقه، نوع شغل(مثلا نجاری، کار در بنادر و محل های شرجی) در انتخاب اکسس کنترل کارتی X-Pass S2 تاثیر گذار است.
IP دستگاه عدد ۶۷ را به ما نشان می دهد که این استاندارد مقاومت بسیار بالا در برابر ۲ عامل گرد و خاک و رطوبت است.

قیمت اکسس کنترل کارتی X-Pass S2

متاسفانه تا کنون از قراردادن قیمت اکسس کنترل و یا دیگردستگاه ها در سایت عاجز بوده ایم.
قرار دادن قیمت دستگاه حضور و غیاب گیت کنترل تردد و دیگر دستگاه ها نقش و کمک به سزایی به ما و مشتری می کند؛ ولی قیمت امروز با فردای ان متفاوت است. و شاید این برای مشتری به بی اعتمادی یا سوء تفاهم تبدیل شود. برای همین از همه مشتریان تقاضا می گردد برای استعلام قیمت و یا خرید، به شماره ای که برای این منظور در سایت وجود دارد، تماس بگیرند.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید