مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیت کنترل تردد فروشگاهی به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

خرید و مشخصات گیت چرخان فروشگاهیگیت کنترل تردد فروشگاهی 3شاخهگیت کنترل تردد فروشگاهی باله ای ( لولایی)قیمت گیت کنترل تردد فروشگاهی
گیت کنترل تردد فروشگاهی

در یک فروشگاه زنجیره ای که معمولا شلوغ و پر تردد است گیت کنترل تردد فروشگاهی یکی از بهترین دستگاه ها برای ایجا نظم و فروش محصولات آن فروشگاه خواهد بود.این دستگاه با قیمت بسیار مناسب باخدمات پس از فروش مهیا است.
دستگاه گیت کنترل تردد فروشگاهی انواع مختلف با تنوع هایی از نظر کارکرد و ظاهری دارد که پیش از فروش گیت کنترل تردد به شرح آن می پردازیم.

خرید و مشخصات گیت چرخان فروشگاهی

گیت چرخان فروشگاهی از گیت های کنترل تردد فروشگاهی است که ساختارش موجب گردیده تا مدیریت سریع و آسان آن رضایت مشتری را نیز در پی داشته باشد.
این دستگاه به راحتی کنترل های مشتریان را مدیریت می کند معمولان گیت کنترل تردد فروشگاهی چرخان این قابلیت را دارد که از سوی اپراتور و مسئول صندوق مدیریت و کنترل شود.

گیت کنترل تردد فروشگاهی

گیت کنترل تردد فروشگاهی ۳شاخه

گیت کنترل تردد فروشگاهی ۳شاخه یکی دیگر از گیتهای مستحکم و با کیفیت است که برای فروشگاه ها مناسب است این گیتها با استحکام بیشترنسبت به گیت چرخان. طراحی و تولید می شود. که موارد استفاده از آن را کمی متفاوت می کند. مثلا می توان در اماکن و فروشگاه های شلوغ تر استفاده شود.
این نکته را در نظر داشته باشید که می توان درگیت کنترل تردد فروشگاهی بارکد خان و فیش خان تعبیه کرد تا بعد از تحویل فیش و فاکتو خرید از سوی صندوق دار به مشتری دستگاه بارکد خان قابلیت تایید و باز کردن درب را داشته باشد.

گیت کنترل تردد فروشگاهی

گیت کنترل تردد فروشگاهی باله ای ( لولایی)

این نوع گیت بدلیل عرض استاندارد برای گذر چرخ دستی و کالسکه خرید مناسب است . لولایی بودن این گیت و چرخش کامل آن موجب شده است تا درب گیت، مزاحمتی برای مشتری ایجاد نکند.
بدنه مقاوم و ضدخش بودن آن موجب می شودبرخورد کالسکه و چرخ دستی منجر به خش افتادن میله و بدنه گیت کنترل تردد نگردد. دربهای گیت به صورت دوطرفه و یا یک طرفه طراحی می شود.

گیت کنترل تردد فروشگاهی

قیمت گیت کنترل تردد فروشگاهی

یکی دیگر از مشخصات مهم در گیت عبور و مرور باشگاهی یک طرفه و دو طرفه بودن آن برای تردد است که این گیتها باید قابلیت مسدود کردن تردد از یک جهت یا ۲ سمت تردد را داشته باشد.
در نظر داشته باشید، گیت فروشگاهی باید فیلتری باشد که مشتری هم ذهنیت منفی نسبت به فضای فروشگاه نداشته باشد و هم به موجب آن امنیت هر چه بیشتر را در فروشگاه به ارمغان آورد.
برای خرید و اطلاع از قیمت گیت کنترل تردد و وسایل جانبی آن لازم است پس از مشاوره با ما تماس بگیرید.

هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید