مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش گیت کنترل تردد

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

گیت کنترل تردد چیست؟توزیع عمده گیت کنترل تردد

یکی از ابزارهای موثر و کاربردی که در سازمان ها، شرکت ها، موسسات بزرگ، ایستگاه های مترو، فرودگاه ها و غیره مورد کاربرد قرار می گیرد؛ گیت کنترل تردد است. همانطور که از نام آن پیداست، این گیت به منظور کنترل عبور و مرور افراد به داخل یک محوطه بزرگ که شمارش و کنترل آنها به صورت سنتی وقت گیر است، مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر ثبت تردد؛ فرد را از لحاظ هویتی تایید کرده و به داخل راه می دهد. اکنون از اختصاصی ترین مرجع فروش گیت تردد می توانید این دستگاه را سفارش دهید.

مرجع فروش گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد چیست؟

گیت کنترل تردد چیست؟ خیلی از مراکز حمل و نقل، کارخانجات، مراکز مسافربری همچون ایستگاه مترو، فرودگاه و به طور کلی محیط هایی که ترددهای انسانی در آنها به صورت انبوه انجام می گیرد، نیازمند دستگاه گیت کنترل تردد بوده و توسط آن علاوه بر اینکه ترددهای بالای افراد ثبت می گردد، ورود و خروج افراد نیز تحت نظارت های دقیق صورت گرفته و برای مثال یک فرد با یک هویت جعلی نمی تواند وارد یک سازمان مهم شده و در واقع جواز عبور را کسب نخواهد کرد.

به عبارت دیگر می توان گفت گیت کنترل تردد به راهروهای محاصره شده در بین دو دیواره از جنس شیشه ای یا جنس های دیگر اشاره دارد که این راهروها به صورت چندتایی در کنار هم قرار گرفته و در اصطلاح به عنوان گیت یا دروازه شناخته می شوند.

این دستگاه علاوه بر اینکه ترددهای بسیار را در یک لحظه ثبت می نماید؛ امنیت را هم برقرار ساخته و در نتیجه درصد بروز خطرات سازمانی را نیز به حداقل می رساند، همچنین باید اضافه کنیم در برخی از مدل های این دستگاه؛ امکاناتی از قبیل اثر انگشت و تشخیص چهره وجود داشته و البته چنین گیتی؛ اغلب در مراکز مهم نصب و استفاده می گردد که امنیت بیشتر را حکفرما خواهد ساخت.

توزیع عمده گیت کنترل تردد

توزیع عمده گیت کنترل تردد هم اکنون توزیع عمده گیت کنترل تردد که از دستگاه های بسیار خوب همراه با مزایای بسیار به شمار می آید؛ صورت گرفته و می توانید آن را در مدل های متنوع از قبیل این موارد مشاهده کرده و سپس با آگاهی کامل از مشخصات آنها؛ انتخابشان نمایید:

  1. گیت کنترل تردد شیشه ای: دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و از ضریب اطمینان بالا نیز برخوردار می باشد؛ این گیت مجهز به باله های شیشه ای بلند بوده و هیچ شخصی بدون مجوز نمی تواند از آن عبور نماید؛ معمولا در ایستگاه های عمومی مثل مترو و فرودگاه از آن بهره می برند.
  2. گیت کنترل تردد سه اهرمی: این گیت دارای جنس استیل بوده و طراحی آن نیز خاص است؛ این گیت در ابتدا بسته بوده و پس از تایید شخص، برای او باز خواهد شد؛ لازم به ذکر است در هر یک دقیقه، تعداد نسبتا زیادی از افراد می توانند از این گیت عبور نمایند.
هادی اسدی 09127147035

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی اسدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: فرم  ابتدای این متن را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: taradodban@

instagram icon اینستاگرام: taradodban@

email icon ایمیل: taradodban@gmail.com

مجموعه تردد بان شما را به خرید بهترین محصولات کنترل تردد و سیستم حضور غیاب  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید